Küsitluste tulemused
2020. aasta kokkuvõte
1) koduhoolduse kliendid 81-st vastas 71;
2) huvitegevuse kliendid 130-st vastas 115;
3) kliendid, kes tellivad koju sooja toitu 77-st vastas 68.
Küsitluse läbiviija: isik, kellel ei ole varasemat kokkupuudet Viljandi Päevakeskusega (tagas küsitluse erapooletuse).
Küsitluse aeg: sügis 2020
Tulemused:
2019. aasta kokkuvõte
Küsitluses osalejad:
1) koduhoolduse kliendid 78-st vastas 73;
2) huvitegevuse kliendid u 120-st vastas 101;
3) kliendid, kes tellivad koju sooja toitu u 70-st vastas u 67.
Küsitluse läbiviija: isik, kellel ei ole varasemat kokkupuudet Viljandi Päevakeskusega (tagas küsitluse erapooletuse).
Küsitluse aeg: sügis 2019
Tulemused:
1) Koduhoolduse kliendid - vastanutest neist üks klient ei olnud rahul päevakeskuse pakutava koduhooldusteenusega, mille põhjuseks tõi ebakõlad hooldajaga. Vahetult pärast küsitluse tulemuste selgumist vahetati kõnealusel kliendil ära hooldaja. Ülejäänud kliendid olid oma hooldajate tööga rahul.
2) Huvitegevuse kliendid - vastanutest kõik kliendid olid üldiselt rahul päevakeskuse huvitegevuse korraldusega. Mõned kliendid tegid ettepanekuid huvitegevusega seotud informatsiooni paremaks liikumiseks.
3) Kliendid, kes tellivad koju toitu – 54 klienti 67st olid toiduga rahul ja soovisid sama toitlustaja (OÜ Sinilille) jätkamist sooja toidu pakkujana 2020. aastal. 13 klienti ei olnud teenusega rahul.